niedziela, 11 listopada 2012

[002] ...


Witam ponownie. Wczoraj była sobota toteż moim obowiązkiem było sprzątanie. Bardzo się zdziwiłam bo moja starsza siostra Anna również sprzątała. Ogólnie można ją zobaczyć co tydzień w soboty sprzątającą. Wcześniej byłoby to nie do pomyślenia.
13, 14 i 15 listopada mam próbne egzaminy których się obawiam, ale muszę być po dobrej myśli ponieważ najważnejsze w takich przypadkach jest pozytywne nastawienie.
Ten tydzień był jak dla mnie pełen wrażeń dowiedziałam się wielu rzeczy dotyczących najważniejszych jak dla mnie sprawach, bo ogólnie ja oddaję się całkowicie temu co lubię. Pierwszą sprawą jest to , że TVN7 ma zamiar puścić nową serię mojego ulubionego serialu "Kobra-oddział specjalny". Drugą sprawą jest to , że 16 listopada leci dodatkowy odcinek Fairy Tail OVA widząc zapowiedż  tego odcinka zapowiada się nieżle i spodziewam się wielu momentów NaLu i Guvia. Cała się napaliłam ( po jap.: Mo ekita zo). Natomiast wczoraj był najnowszy odcinek  owego anime i powiem wam , że był za bardzo przegadany ale również były momenty śmieszne. Własnie jak skonczę napisac notkę to zamierzam obejrzeć odcinek na TV z mamą i z Anią . Ostatnio oglądam również anime "Princess Princess" bardzo to anime mi się podoba.
Notka trochę chaotyczna ale myślę że nie jest aż tak bardzo żle.

8 komentarzy:

  1. nic nadzwyczajnego , iż ma osoba sprząta . to jest moje nowe powołanie :d .
    tiaa , OVA już w piątek . jaaami .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest trochę dziwne a zwłaszcza u ciebie.

      Usuń
  2. jupi w moje urodziny wymarzony prezent hhe

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie tez co sobote sie sprzata -.- oho i tez mam egzaminy. juz 1 mamy za soba ;d;d
    http://wskrzeszonaprzezsmierc.blogspot.com/
    zapraszam do sb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dziś miałam pierwszy z WOSu, Historii i Polskiego.

      Usuń