niedziela, 18 listopada 2012

[003] Notkę czas zacząć.


Witam.! Tak jak myślałam, ma siostra Anna nie poszła do szkoły ponieważ ją plecy bolały jak i nadal bolą. Zmuszona byłam wysłuchiwania jenków, marudzeń z jej strony. Tak więc w sobotę sprzątałam tylko ja i mama, bo Anna nie była w stanie. Moje marzenie by w weekend  spędzić  czas w spokoju uległy w gruzach.
13, 14 i 15 listopada pisałam próbne egzaminy. Pierwszego dnia pisałam egzamin z historii i z WOSu natomiast po godzinnej przerwie pisałam z jezyka polskiego. Owe egzaminy nie były trudne. Drugiego dnia pisałam egzamin z przedmiotów ścisłych. Tutaj było gorzej. Trzeciego dnia pisałam z jezyka angielskiego.
W piątek ukazała się manga Fairy Tail gdzie były trzy momenty NaLu(Natsu x Lucy). W ostatnej notce wspomniałam o odcinku OVA Fairy Tail. Niestety nie miałam do tej pory okazji obejrzenia odcinka po polsku tylko po japońsku. Osobiście tego nie oglądałam, ponieważ czekam na wersje z napisami polskimi. Rzecz jasna Anna obejrzała już wersję po japońsku i z tego co mi powiedziała jest tam wiele momentów śmiesznych jak i z wieloma momentami NaLu i Gruvia(Gray x Juvia). Poza tym ma siostra wczoraj na korańskiej stronie znalazła fragmenty z pełnometrażówki Fairy Tail , no i kolejne momenty NaLu gdzie Natsu przytula Lucy, która płacza po utracie przyjaciółki Eclair. Natsu mówi do Lucy: "Wszystko będzie dobrze. Wierze w ciebie. Jestem z tobą." Po czym jak wspomniałam wczesnej przytulił ją. Jeżel jest już mowa o anime to już obejrzałam 7 odcinków Princess Princess. Fajne anime z dużym poczuciem humoru. Do następnego.

4 komentarze:

  1. miejmy nadzieję , że egzaminy poszły dobrze .
    i co z tego , że mnie plecy bolą ? . bym chodziła na kulach to byś mi kazała iść do szkoły . nie wiesz jaki to ból :D .
    taa , ja już wiem co było w OVA , a ty nie ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wole popatrzeć po polsku i chociaż będę wiedziała o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma co martwic się na zapas będzie dobrze ,jeszcze nie jest tak źle jak kiedyś z jękami ani hhe;p

    OdpowiedzUsuń
  4. No kiedyś było gorzej, ale cieszmy się, że teraz jest w miarę lepiej :D.

    OdpowiedzUsuń