czwartek, 14 marca 2013

[016] Czas na sport.


Witam.! Miałam ostatnio wolne, ponieważ miałam rekolekcje (na które nie chodziłam). Przynajmniej się wyspałam i odpoczęłam. Dzisiaj jednak już do szkoły trzeba było iść i było dość ciężko.
Tydzień temu była ładna pogoda, więc ja wraz z moją siostrą Anną i z Sandrą wyszłyśmy na spacer. Spotkaliśmy podczas przechadzki wuja Wiesława z którym poszliśmy na salę gimnastyczną gdzie obserwowaliśmy jak ludzie ćwiczyli karate. Było świetnie. Później poszłyśmy na siłownię, ale byli sami faceci więc poszłyśmy ponownie oglądać wcześniej wspomnianą karate. Chcemy się z dziewczynami na to zapisać. Dalej skierowałyśmy się na salę dla podstawówki i, że mojej siostry nie było tam ponad 5 lat się cieszyła, że miała okazję ją ponownie zobaczyć. Jeszcze poszłyśmy na orlik gdzie zagrałyśmy z wujem Wiesławem w kosza, w piłkę nożną i w siatkę.
Dzisiaj nowy odcinek serialu Kobra Oddział Specjalny, więc na jej recenzję trochę poczekacie :D Jednak tydzień temu był nowy odcinek wspomnianego serialu i było zabawnie. Podobał mi się moment kiedy to Semir wdepnął w gówno, a później Ben i Semir spali razem w łóżku. Przyszła wtedy pokojówka i była zszokowana, iż dwóch facetów na jednym łóżku śpią - aż biedula się przeżegnała. Amnesia - Toma jest dziwny. Zamknąć dziewczynę w klatce, by ta była bezpieczna. Dziwny sposób chronienia, no ale dobra. Przynajmniej doczekałam się momentu, kiedy mój ulubiony bohater (Shin) z tego anime się pojawił. Niby to tylko 2 minuty, ale jak dla mnie te minuty trwały wiecznie. Fairy Tail -W piątek ukazała się manga i był finał Igrzysk Magicznych. Główni bohaterowie wygrali i teraz cała uwaga skupia się na przybywających do Fiore 10 tys. smoków. Jestem ciekawa co się stało w przyszłości i chciałabym by Lucy numer 2 powiedziała co konkretnie się wydarzyło. Być może właśnie wtedy doczekam się przełomowego momentu NaLu. Ma dusza jest pocieszona bo doczekała się pięknego momentu Gruvia. Anime, odcinek na który długo czekałam. Zmasakrowana Lucy leci. W ostatniej chwili łapie ją Natsu i Gray. Ta ciężko ranna nie odpowiada, a Minerva, która ją pobiła śmieje się, że to "bezużyteczny śmieć". Natsu wkurzony chce się bić, jednak Erza go zatrzymuje. Natsu sobie obiecuje, że wszystkich ich pokona dla Lucy, która ciężko ranna leży w szpitalu. Moja siostra zmusiła mnie do obejrzenia anime Chihayafuru, gdzie dubbinguje "króliczek" z Inu x Boku SS. Ogólnie anime jest fajne. Podoba mi się ta cała karuta i z miłą chęcią bym w nią pograła. Modlę się o to by Taichi był z Chihayą. Moja siostra jest za pairingiem Arata&Chihaya. Konkurencja.
Na tym kończę. Pa.

5 komentarzy:

  1. Hoi ;))

    Nie kryję, ze podobał mi się fragment notki o Kobrze 11 ;))
    A mam zdjęcie na którym Ben i Semir śpią razem.. coż...można sobie pomyśleć co nieco hahah widząc ich w takiej sytuacji.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie 27 rozdział sonia-und-semir.blogspot.com
    dalsza akcja z Japończykami ;))
    Zapraszam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie 28 rozdział na sonia und semir
    zapraszam serdecznie ;)

    ps - kiedy u ciebie nowa notka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo... na pewno wejdę ja będę miała chwile czasu.
      Notka pewno w tym tygodniu.

      Usuń
  4. Wuja świetnie gra w kosza :D
    Nie ma co. Świetnie się bawiłam wtedy.
    Oo. Skromny komentarz.

    OdpowiedzUsuń