poniedziałek, 4 marca 2013

[015] Zmaskarowana sobota.


Witam.! Myślałam, że kolejny tydzień będzie nudny i bezwartościowy, ale jak się później okazało było zupełnie inaczej. Ale o tym później. W sobotę wyszłam z Anną i z Sandrą się przejść, by tym samym omówić najnowszy odcinek anime Fairy Tail, który tak ubóstwiamy. Tak ogólnie rozmawiałyśmy też o tym, że jak to możliwe i dlaczego tak nagle nas wszystkich fanów FT poinformowano, że anime FT usuną  z ramówki. Wywnioskowałyśmy, że to z powodu, że anime zbyt nadgoniło mangę. Tak więc, jeszcze zostały 4 odcinki później przerzucę sie na Bleach'a. Idąc ulicą Gimnazjalną zobaczyłyśmy ogromną spadającą gwiazdę, która miała rozbłysk turkusowy z czasem zmieniając się na czerwony. Po czasie wygasło. W sobotę również, wcześniej rano poszłam z mamą kupić spodnie. Później sprzątałam. Tym samym sama, bo moja siostra poszła na kursy języka angielskiego. Tydzień nieco nudnawy. Jednak trochę smutny...
Przejdźmy do omówienia anime&manga jak i serialu pt. "Kobra Oddział Specjalny" który leciał na RTL po niemiecku. Sam w sobie najnowszy odcinek Kobry był fajny. Zauważyłam, że jakoś fajniej pokazują Bena (Tom Beck), który pomimo nowej fryzury, która na początku się mi nie podobała, teraz jakoś fajniej wygląda. Ukazała się żona Semira. Teraz czekam na masakrę, która była przedstawiona w pewnym filmiku na YouTube. Najnowszy odcinek anime Amnesia. Tym razem główną rolę pełnił Toma, przyjaciel z dzieciństwa Heroine i Shina. Olać to. Ja czekam wyłącznie na Shina. W piątek ukazała się manga Fairy Tail. Igrzyska dobiegają ku końcowi i już w tym tygodniu będzie finał Igrzysk Magicznych. Zapewne teraz tematem numerem jeden, będzie zaćmienie i Future Lucy. Czekam z niecierpliwością na NaLu moment. Wracając do tematu. Erza dostała Nakama Power i używając drugiego zbiornika, przemieniła się w nową zbroję zwaną Zbroją Boga Przyjaźni. Pomimo zmiażdżonej stopy, wstała. Ale jak to ktoś powiedział " To jest Erza, tego nie zabijesz", więc ta stopa to dla niej nic. Pojawił się mega Gruvia moment, bo Gray, znany jako zimny drań, stał się bliższy dla Juvii i jest wobec niej bardziej uczuciowy. W sobotę ukazał się odcinek na który tak długo czekałam, Morska Bitwa, gdzie ukazał się NaLu moment. Krzyk Natsu, który biegnie do zmasakrowanej Lucy, wypowiadając jej imię, był cudny (Lucy została pobita przez Minervę, aż do nieprzytomności). Szkoda tylko, że do momentu kiedy Lucy mówiła "Jeśli teraz przegram nie będę mogła spojrzeć w oczy tym wszystkim którzy tu mnie doprowadzili. Nie mogę zdradzić ich uczuć. Właśnie dlatego nie ma mowy żebym się poddała." nie dali jakieś muzyki, np. Kizuna.
Na tym kończę, pa.

4 komentarze:

  1. Hoi ;)))

    Dziękuję za info o nowej notce xD
    Cóż, najbardziej podobał mi się fragment o Kobrze 11. Uwielbiam ten serial, ach, wiesz co? Mi też jakoś nowa fryzura Bena nie przypadła (widziałam na zdjęciach). Bardziej podobał mi się jako Sparrow hahaha xD jeśli chodzi o fryz.
    Też byłabym ciekawa masakry w tym serialu, oj jestem ciekawa! Ale cóz. ja poczekam trochę za tym...ojejciu...Widziałam zdjęcia z 33 sezonu, i widziałam jak Semir leżał w szpitalu, a jego żona Andrea zmartwiona ta całą sytuacją ;( jejku jaki on podrapany był :(
    Nie mogę się doczekać odcinków na siódemce xD
    Bardzo ładnie piszesz notki, ja bym tak nie potrafiła xD hahah xD może dlatego nie prowadzę pamiętników (już nie)
    Pozdrawiam serdecznie ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. By mógł zmienić fryzjera :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tydzień pełen wrażeń. Szczególnie dla ciebie. Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń