środa, 12 grudnia 2012

[006] Zbliżające się święta.

  
Witam.! W piątek skończyłam 15 lat, ponieważ jak to wiadomo miałam urodziny. Jak ten czas szybko zleciał. Ogólnie nie lubię urodzin czy też Bożego Narodzenia z powodu otrzymywania prezentów. Chociaż Boże Narodzenie czy nawet Wigilia może być fajna ze względu na przyjazd Helmutów( rodzina z Niemiec) choć znając moje szczęście ponownie na tych świętach ich nie będzie. Jakiś czas temu przyszła paczka a w środku była gazeta Anny "Otaku" jak i przez zemnie zamówione dla niej prezent na gwiazdkę. Być może skorzystam z tej książki na przyszłość.
Co notka dodaję tak jakby recenzję anime. Postanowiłam , że nie będę pisać o mandze bo osobiście mangi na chwile obecną nie czytam, gdyż nie mogę w pewnym sensie znieść spoilerów. Odcinek Fairy Tail pt. "Zły znak" był zajebisty jak i śmieszny. Ukazana była walka Jellala z Jurą. Sama walka była ciekawa i śmieszna. Do tego tradycyjnie moment NaLu no i scena na którą czekałam przez 8 miesięcy: zamiast Lucy opowiada Levy.
Teraz czekają mnie ponownie próbne egzaminy. Żegnam.  

2 komentarze: