wtorek, 8 stycznia 2013

[009] Czas na szał, Amnesia.

Witam.!  Tydzień temu we wtorek przywitaliśmy Nowy Rok - 2013r. . Mam tylko nadzieję , że ten rok nie będzie pechowy. Zacznę opisywać  Sylwester. Tak więc robiliśmy Sylwester  u Moniki. Byłam ja, Ania , Daria no i Monika. Było nie najgorzej , Daria ma nowe wcielenie rockmenki. Przed 00:00 poszłyśmy z dziewczynami i z moimi rodzicami do parku naszego miasta , bo zazwyczaj lepiej patrzy się tam na fajerwerki. Był szampan i były życzenia. Gdy byliśmy w centrum naszej małej miejscowości ludzie byli przebrani za Japońskiego Smoka. Ucieszyłam się , że kultura z Japonii doszła do takiej wiochy skąd pochodzę. W weekend wyszłam się przejść z dziewczynami i tak jak Annie się śniło tak w rzeczywistości doszło do drobnej kłótni.  Ja oczywiście brałam w niej udział. Ale to bez szczegółów.
W piątek jednak była ta cała manga Fairy Tail. Z tego co mi powiedziała Anna , to : Lucy z przyszłości padła , a Natsu wziął ją na barana , Minerva uciekła z pola walki i powiedziała , że będzie walczyć ze zwycięzcą , gdzie walczy Kagura z Erzą. W sobotę był najnowszy odcinek Fairy Tail i było dużo fanservisu jakby to była wersja ecchi. Pojawiło się dużo par m.in. : Gajeel&Levy , Juvia&Lyon , Juvia&Gray , Elfman&Eva , Loki&Lucy , Lisanna&Natsu , Lucy&Natsu. A po pięknym przedstawieniu par postaci mistrzyni Lamia Scale , Ooba ukazała prawdziwe piękno starszej kobiety. Ogólnie walka pomiędzy Mirą a Jenny nie była aż taka efektowna. Jednak nowa forma duszy szatana (Satan Soul) Miry nawet nieźle się prezentowała. Dzisiaj premiera anime na który tak długa czekałam , Amnesia. Teraz tylko czekam na napisy polskie.
PS. Nowa zasada kamień , nożyce, papier : uderzenie pięścią (kamień) , palce w oczach (nożyce) , spoliczkowanie (papier).
Żegnam.!

4 komentarze:

  1. Jak tam wrażenia po anime jakim jest AMNESIA ? . Hę ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha, muszę spróbować tych nowych zasad ;>
    Świetny blog, zadbany. jednym slowem ŚLICZNY.
    Liczę że trafi do szerszej publiczności.;)

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!
    Ooo! Ja też bym chciała takiego smoka u siebie... xD
    Hmm... a zasady papier, kamień, nożyce są bardzo interesujące ^^

    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń