piątek, 18 stycznia 2013

[010] Jakie te ferie nudne.


Witam.! Tak, zaczęły się ferie zimowe. Jaka ja jestem z tego powodu szczęśliwa. Pomimo tego, że mam ferie, strasznie się nudzę. W piątek moja siostra o 16:00 pojechała do Koła do ciotki na cały weekend, jednakże w sobotę już zadzwoniła do mamy i uprzedziła, że być może przyjedzie w niedzielę, następnego dnia, gdyż pobolewa ją ucho, a my w rodzinie wiemy jak Anna męczy się z bólem, gdyż wiele razy tego doświadczyliśmy. Tak więc o 12:00 w niedzielę, Anna już była w domu, bo ciocia Iwona i wuja Michał ją podwieźli do domu. Miałam nawet spokój, bo praktycznie cały czas leżała, a ja na spokojnie mogłam siedzieć przy komputerze tak długo jak tylko chciałam. Tak, tak. Ma starsza siostra siedzi przy komputerze praktycznie cały czas. W sumie się nie dziwię, bo nawet na informatyka chodzi do szkoły, no ależ ileż można. A tu z kilka godzin robi grafikę na zamówienie, a tu w wolnych chwilach czyta romantyczne mangi, przez które jara się jak łysy na włosy. Jako młodsza siostra, która martwi się o jej przyszłość- powinnam jej tego zabronić.
W piątek tydzień temu, była manga Fairy Tail, gdzie Erza walczyła z Kagurą. Skończyło się w krytycznym momencie, gdy ta cała Kagura chciała zabić Erzę, która była przyczyną śmierci brata Kagury, Simona. Brzmi jak w jakieś telenoweli, co nie.? Dzisiaj kolejny piątek i kolejny rozdział wcześniej wspomnianej mangi. Okazało się, że Kagura tylko lekko drasnęła Erzę. Kagura przeszła na dobrą stronę, gdyż okazało się, że jak były małymi dziećmi Erza ją uratowała i się poświęciła dla niej. Kilka stron później sama Erza znowu się poświęciła gdyż gruzy leciały na Kagurę. Ostatecznie Erza ma zmiażdżone nogi. Poza tym pojawiła się taka Minerva, która działa mi na nerwach i wbiła miecz Kagurze, przez co Erza się wkurzyła. Uważam, że jeżeli za tydzień dojdzie do ich walki Erza przejdzie w tryb NakamaPower i wygra. Choć ja czekam na moment FutureLucy. Chcę wiedzieć co się stało w przyszłości i dlaczego prawdopodobnie Lucy straciła rękę.
W sobotę leciało natomiast anime Fairy Tail. Była tam walka pomiędzy Yukino, a Kagurą. Sama walka interesująca gdyż Yukino tak jak Lucy, jest Czarodziejką Gwiezdnych Duchów i użyła dwóch zodiakalnych kluczy: Wagi i Ryb. Od tamtej chwili dowiedzieliśmy się jak Hiro Mashima przedstawia wszystkie znaki zodiaku. Ostatecznie Kagura wygrała. To była pierwsza część odcinka. Druga natomiast to pod humor podchodziło. Było zabawne. Lecz momentów NaLu nie było. Załamka.
We środę leciało moje drugie ulubione anime Amnesia, gdzie odcinek był świetny. Shin jest taki słodki. A w ostatnim odcinku to już w ogóle. Uratował tą całą Heroine przed upadkiem i ją złapał w ostatniej chwili. Później uciekła i wpadła w przepaść. Ocknęła się w szpitalu i wszedł do sali wcześniej wspomniany Shin. Pocałował ją i na tym odcinek się skończył.
Ogólnie dzisiejsza notka przegadana i zrecenzowana, za co bardzo przepraszam. Musicie się z tym pogodzić. Żegnam.

9 komentarzy:

  1. Nie moja wina, że znowu mnie ucho boli .
    Tak w ogóle i ja również czekam na rozdział , gdzie będzie mowa o masakrze w przyszłości. Trzy rozdziały z Erzą , to już wystarczająco dużo. Sandra już jest tym pocieszona :D . Ważne , że nasza Tytania Scarlet żyje. Teraz by troll/sensei Mashima zrobił tak , że nasza super szkarłatnowłosa zadźga tą piiiiizdę Minervę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pewno nasza Sandra jest szczęśliwa że naszej Tytani nic nie jest. Dla mnie jak na razie jest Mr. Troll .

      Usuń
    2. no jestem happy erza musi jej dokopać tak zajebiście ,jeszcze bym chciał zobaczyć jak lucy będzie miała wszystkie klucze i będzie potężna (wątpię ale wszystko możliwe ) a nie taka słabo co trzeba ja ratować trochę mnie to wkurza.nie muśże czytać mangę wystarczy ze wejdę na twój blog i wszystko wiem tak samo jak na spacerkach .A i bym zapominała napisać wiesz jak się pozbyć stękania ani (sorry Anna ) zaprowadzić siłą do lekarza

      Usuń
    3. Bym musiała ją najpierw uśpić i potem zanieść ją do lekarza .
      No tak tylko wejdziesz i wszystko wiesz . Przepraszam , że masz aż tak dużo spoilerów .

      Usuń
  2. Świetny wpis ;)

    http://nasze-sekrety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuje twojej siostrze z powodu ucha ;/
    i tobie, że ona siedzi prawie cały dzień
    ohh, skąd ja to znam..;/
    a blog jest ciekawy.. ;P
    Zapraszam do mnie + obserwuje ;)
    http://crazyworldmarii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zostałeś/aś nominowana na Liebster Blog. Szczegóły ; http://zapytaj.onet.pl/Category/007,010/2,23146411,11_pierwszych_odpowiedzi_na_to_pytanie_zostanie_nominowanych_do_Liebster_Blog_.html

    OdpowiedzUsuń
  5. nominowałam ten blog na Liebster blog tutaj szczegóły : my-whole-world-is-crazy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie tu ;)
    Pozdrawiam ;)
    ksiazki-magiczne-istoty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń