wtorek, 29 stycznia 2013

[011] Już po feriach.


Witam.! Niestety już po feriach. Zleciały one szybko i szczerze powiedziawszy w ogóle z nich nie skorzystałam. W sobotę na całe szczęście moja siostra Anna wyjechała do Konina do szkoły, więc miałam spokój i mogłam spokojnie posiedzieć  przy komputerze, ale nie do końca tak było. Otóż jak się później okazało moja siostra musiała 4 godziny siedzieć na dworcu kolejowym, bo nie było pociągu wcześniej do Koła, więc jak to ona z nudów weszła na gg poprzez komórkę i ze mną pisała na gg. Co chwila musiałam wysłuchiwać jej narzekań. Jak to w sobotę musiałam posprzątać u siebie w pokoju. Ogólnie pokój mam z siostrą, jednakże ona nie sprząta pokoju razem ze mną. Ona sprząta salon, kuchnię, łazienkę i korytarz.  To, że weekend wykorzystałam go i spałam do 10. Chciałabym dłużej jednakże mój tata powiedział, że za długo śpię.
Czas na omawianie anime&manga. W tamten poniedziałek oglądałam już trzeci odcinek Amnesia. Odcinek był zajebisty, bo pełno było tam Shina. Ahh tak, Shin. Natrętny chłopak, który na siłę chce pocałować Heroine, która straciła pamięć i nie pamięta, że ten Shin jest jej chłopakiem. On za wszelką cenę chce pomóc, by tą pamięć odzyskała. Cytat:" W tym pokoju wyznałem moje uczucia do Ciebie, w tym pokoju pierwszy raz Cię pocałowałem. Od tamtego czasu całowałem Cię niezliczoną ilość razy, ale ...".
W piątek była manga Fairy Tail, gdzie poruszono dużo różnych wątków, m.in. Erza która ma zmiażdżoną nogę ostatecznie będzie walczyć z tą Minervą której nie trawię. Cała ta Minerva ciężko zraniła Kagurę, bo wbiła jej sztylet w brzuch a do tego poważnie zraniła Millanę, która ma poważne zranione plecy. Chyba Millana obrywała biczem. Na to wygląda. Lucy z przyszłości się ocknęła i powiedziała, że nadchodzi apokalipsa. 10000 smoków w stronę Fiorę lecą i mają zaatakować kraj. Według Lucy 7 lipca wiele istot przez te wydarzenie straci życia, dlatego też muszą przenieść się w przeszłość o 400 lat by pokonać króla smoków, Acnologię, gdzie w teraźniejszości jest nieśmiertelny.
W sobotę natomiast było anime Fairy Tail i tam Natsu walczył z mistrzem Szablozębnych, a tym samym pojawiła się Minerva. Nienawidzę jej. Anna mówi, że nawet ładnie ją przestawiono w anime. Ona ślepa jest czy co.? Następny odcinek zapowiada się ciekawie, bo pojawią się słowa wypowiedziane przez Levy na temat walczącej Erzy ze stoma potworami:" Wielkie Igrzyska Magiczne, dzień trzeci, Pandemonium. Myślę, że nigdy nie zapomnę dzisiejszych wydarzeń. Otrzymując setki ran, wróżka która powinna paść na ziemię, tańczyła. Oto jest Tytania. Zupełnie jak...szkarłatny kwiat, rozkwitający z dumą".
Wczoraj po japońsku obejrzałam już czwarty odcinek Amnesia. Tak jak w trzecim tak i w czwartym było dużo Shina. Wątków romantycznych, dużo. Całowanie, ratowanie itd. Więcej o tym napisze, jak będzie po polsku.
Na tym kończę, pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Też nie skorzystałam z ferii ;<
    A teraz szkoła a ja chodzę tam chora. xD
    wpadnij do mnie | best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jak ty byś wytrzymała na stacji kolejowej, jakbyś te 4 godziny musiała czekać , sioostro . Życzę ci tego .
    Powinnaś się cieszyć , że nie sprzątam z tobą pokoju . Może wymiana ? Ja będę sprzątać nasz pokój, a ty będziesz sprzątać kuchnię , łazienkę , korytarz i salon .

    OdpowiedzUsuń