czwartek, 21 lutego 2013

[014] Udane walentynki.


Witam.! W tamtym w tygodniu w czwartek nie poszłam do szkoły, bo były impreza z okazji Walentynek. Nie lubię imprez klasowych dlatego też nie poszłam. W weekend poszłam z dziewczynami się przejść (czytaj: Anna, Daria i Monika) nie było żadnych kłótni, jednak można było wyczuć lekkie spięcie, kiedy Daria się zapytała Anny, czy ta pojedzie z nią do Konina na zakupy. Moja siostra odmówiła, gdyż co dwa tygodnie wyjeżdża do szkoły, a kiedy ma wolne idzie na kursy języka angielskiego, więc nie mogła jechać. Może mi się tylko zdawało jednak czułam, że ktoś nas za plecami obgadywał. Może to tylko moja wyobraźnia.? Dzisiaj byłam w szkole, a że na dworze jest zimno tak i w szkole też było zimno. Już czuję, że będę chora. Pewnie sobie teraz myślicie, co to za szkoła, że nie grzeją, ale cóż taka już szkoła jest. Pamiętam, że kilka lat temu kiedy na dworze było -20 stopni ludzie chodzili po szkole w kurtkach i w rękawiczkach.
W tamtym tygodniu w czwartek była premiera serialu po niemiecku na RTL: Kobra Oddział Specjalny. Odcinek nawet fajny, mało było Bena, bo ten był złapany przez jakiś gang. Pojawił się nowy opening, alleluja. Czekam na nowe odcinki, bo z zapowiedzi nowego sezonu wywnioskowałam, że nie odbędzie się bez przykrych momentów. M.in. Ben będzie miał za zadanie zabić swojego przyjaciela Semira, tak samo Semir będzie miał za zadanie zabić Bena. Semir będzie chciał popełnić samobójstwo, poza tym wyląduje w szpitalu, bo był ukazany moment kiedy jego żona Andrea będzie płakać w ramionach Bena. Jeżeli chodzi o anime&manga, to w tamtym tygodniu pojawił się nowy rozdział Fairy Tail, gdzie drużynę Natsu złapała Armia Królewska. Gajeel wygrał walkę, tak więc Rogue przegrał, tym samym pojawiły się momenty GaLe (Gajeel&Levy). Frosch jest taki słodki. W sobotę był nowy odcinek Fairy Tail i odcinek był naprawdę fajny. Walka Laxusa z Raven Tail fajnie pokazana, w między czasie ukazane momenty z Fantazji czy też z momentów Acnologi, kiedy wszyscy złapali się za ręce (w obu przypadkach płakałam). Druga część odcinka to walka Wendy z Chelią. Cd. w następnym odcinku, jednakże już w tamtym odcinku pokazano kolejny moment, kiedy to ja się wzruszyłam, kiedy gildia Wendy znika, ona krzyczy rozpłakana, a w tym samym czasie podchodzi do niej Erza Scarlet mówiąc: Zakop ból po utracie ukochanych, rzuć się w ramiona swoich przyjaciół. Ostatnio z Anną oglądałam anime Inu xx Boku SS, który był strasznie fajny. Uwielbiam anime z wątkami romantycznymi. Inne obejrzane anime, które były podobne i są godne polecenia, to: Kamisama Hajimemashita i Sukitte Ii na yo (te anime oglądałam z Anną w Walentynki i śmiało możemy stwierdzić, że przez to te święto w tym roku były udane). Jutro kiedy moja siostra wyjedzie obejrzę yaoi (anime o gejach). Anime Amnesia, w tamtym tygodniu po raz ostatni zobaczyłam tego całego Ikkiego, dzisiaj był odcinek z Kento i odcinek o dziwo fajny. Kento znany jako sztywniak i inteligencik w tym odcinku zadziwił mnie swą skromnością i słodkością. Trochę się nieco wyjaśniło. 
Żegnam.!

7 komentarzy:

  1. Hoi ;))

    Jak miło, że poruszyłaś temat o Kobrze.
    Mam pytanie: Na jakiej pozycji znajduje się RTL ? (mam cyfrowy polsat)
    Nie mogę uwierzyć, że Semir będzie chciał popełnic samobójstwo. Przecież on ma dla kogo żyć. Z krótkiego spoilera inaczej wywnioskowałam co do tego, że Semir przykłada broń do swojej skroni. Zdaje mi się, że bandyci zmuszali go, by się zabił. Nie wiem.... ale ja bynajmniej tak myślę. Sam samowolnie na pewno nie chciałby się zabić. Ma żonę, i córki... Niech pomyśli o nich.
    Jejku wzruszyłam się gdy czytałam fragment twojej notki o Semiru.
    A Ben? Też mi go szkoda... ;(((

    Nie mogę się doczekać nowych odcinków na TVN 7 ;)) będę nagrywać xD

    Pozdrawiam serdecznie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem na jakim jest programie bo ja mam Cyfra +.
      Jak oglądałam filmik to szczerze mówiąc wzruszyłam się.

      Usuń
  2. Kobra oddział specjalny jest super.

    bloggerrka.blogspot.com
    U mnie konkurs. Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hoi ;))
    u mnie na sonia-und-semir.blogspot.com pojawił się 23 rozdział na ktory serdecznie zapraszam ;)))
    mam nadzieje, ze bedzie sie podobał ;))

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam cię do Liebster Award :)))) Więcej informacji na ten temat znajdziesz pod tą zakłądką na moim blogu http://damorlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. YHM. Ja czekam na masakrę w Kobrze :D Łahah .
    Pozdrawiam, coockiness.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam cię do Liebster Award więcej informacji znajdziesz na http://olcia99.blogspot.com/ w poście Liebster Award.

    OdpowiedzUsuń